Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Nevíte ještě, co jsou PPC kampaně? Nebo již to víte, ale neumíte je nastavit? Nebo je umíte nastavit, ale už je neumíte vyhodnocovat? Potom přijďte na naše školení PPC reklamy, které jsme si pro Vás připravili jako jednu z produktových novinek letošního roku.
Jelikož forma PPC reklamy získává stále na oblibě, pořád se u našich zákazníků setkáváme s tím, že přesně neví, jak PPC kampaně fungují, případně co jim můžou přinést. Proto jsme se rozhodli nedělat pouze školení či workshop, ale ukázat Vám i některé případové studie, odprezentovat přesah PPC kampaní a odpovědět na Vaše dotazy.
Proto pokud chcete investovat do sebe, rozšířit svoje znalosti, přijďte na naše školení.
Kurz je koncipován pro začátečníky a mírně pokročilé správce PPC reklamy. Dále pro majitele firem či marketingové pracovníky, kteří rozhodují o investicích do marketingu či zvažují, zda s ním začít.
Pokud jste již protřelým PPC specialistou, byl by tento kurz spíše opakováním Vašich základů. Přesto pokud byste uvítali konzultaci, neváhejte nás kontaktovat a domluvíme se přímo na osobní konzultaci.
Teoretická část
Co je to PPC a k čemu slouží?
V jakých nástrojích lze PPC reklamu vytvořit?
Typy kampaní.
Praktická část
Nastavení první vyhledávací kampaně
v Google Ads.
Výběr vhodných klíčových slov.
Vytvoření reklamních inzerátů.
Vytvoření rozšíření reklam.
Jak změřit výsledky?
Propojení s Google Analytics.
Případové studie z praxe.