Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Some of the data collected by this provider is for the purposes of personalization and measuring advertising effectiveness.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Německý výrobce klavírů a pianin má v České republice již 2. prodejnu.
Při mediální kampani se společností C. BECHSTEIN využíváme téměř všechny typy outdoorových médií, aktuálně především v Praze, kde byla v roce 2019 otevřena nová prodejní pobočka. Využíváme typových nosičů formátu billboard euroformát (5,1 x 2,4 m), smartboard (6 x 3 m), bigboard (9,6 x 3,6 m) a také atypické podsvětlené nosiče backlight.
Mimo billboard děláme kampaň i pro chodce, které nejlépe v centru Prahy zaujmeme CLV nosiči, které využíváme jak v metru tak na chodnících.
Tramvaje, autobusy, metro. Tyto všechny dopravní prvky městské hromadné dopravy Prahy využíváme pro reklamní sdělení, které podporuje pojem o novém prodejní místě v Praze a také o značce samotné.
Abychom zaujali veškeré síly v reklamním sdělením všem občanům cílové skupiny pro klavíry C. BECHSTEIN, využíváme také mnoho magazínů jako jsou např. Forbes, Respekt, ELLE, Marianne, Muzikus nebo Proč ne?!.
Adam Burkoň
reklamní poradce