Family Day pro společnost SCHOTT

LETEM SVĚTEM SE SCHOTTEM

Ten den…., kdy pršelo, místo aby sněžilo a tma byla v podstatě celý den. Přesto jedna poptávka rozsvítila naši kancelář. Byla to poptávka ze společnosti SCHOTT na vytvoření nabídky na oslavu 25 let společnosti. Mělo se jednat o dětský den + sportovní den + oslavu výročí tak, aby si každý zaměstnanec našel to své a chtěl se akce zúčastnit. Dostali jsme i předběžný termín, počet hostů a rozpočet akce. Této příležitosti jsme se chytli tzv. „za pačesy“ a pro klienta připravili nabídku s trefným názvem akce LETEM SVĚTEM SE SCHOTTEM.

koncept-akce-schott.jpg

KONCEPT AKCE

Na začátku bylo potřeba připravit celý koncept akce. Zabavit děti a zároveň vymyslet něco zajímavého pro dospělé. Tedy udělat celý den tak, aby se opravdu nikdo nenudil. Další důležitou součástí, na kterou se nesmělo zapomenout, bylo jídlo. Všichni se musí dobře bavit, ale hlavně musí být najedeni. Po prvních dvou schůzkách ve společnosti jsme věděli, že je akce „naše“. S realizačním týmem společnosti jsme si padli do noty a sedli si i lidsky – to je jedna z nejdůležitějších věcí. Sednout si s klientem, jako s člověkem. Být na stejné vlně a pochopit, co přesně od Vás očekává. A to se nám podařilo. Po podání ruky jsme tedy zasedli ke strojům a začali celé akci dávat tvář.

stanoviste-pro-deti.jpg

STANOVIŠTĚ PRO DĚTI

Hlavním bodem programu byly děti. Pro ty jsme připravili několik stanovišť, kde na ně čekaly záludné úkoly. Některé byly na fyzičku a jiné na logické dovednosti. Za každé splněné stanoviště obdržely děti razítko do hrací karty a za vyplněnou hrací kartu dárek. Dále mohly děti využít bohatý program na pódiu a v celém areálu akce. Mohly se vyřádit na autodromu, skákacích hradech, bungee runningu, zaskákat si na obří terč jako mouchy nebo si zadovádět v okolí pódia spolu s Wikim a jeho žlutými kamarády.

program-pro-dospele.jpg

PROGRAM PRO DOSPĚLÉ

V 18 hodin jsme ukončili dětský den a hned po proslovu pana ředitele začal program pro dospělé. Ti se mohli proletět kolem světa díky jídelním workshopům. Sami si vyzkoušeli přípravu japonského sushi, amerických hamburgerů, indických placek a poznávali německé pivní speciály. Na podiu je při tom bavily takové hvězdy jako moderátor akce Jakub Kotek, zpěvačka Helena Zeťová a Voxel.

od-mikromaga-k-ohnive-show.jpg

OD MIKROMÁGA K OHNIVÉ SHOW

Své umění předvedli kluci ze streetworkoutového sdružení a mikromág Damian, který motal hlavy nejen dámám, ale i přítomným pánům díky svému kouzelnickému umění. Večer potom završilo vystoupení Abba revival spolu s ohnivou show v podání Postrpoi. Kromě tvorby a zajištění programu bylo důležité vymyslet jednotnou grafickou linku, která měla provázet celou akci. Vytvořili jsme úvodní pozvánku, která nás provázela celým dnem.

Plánování a organizace akce probíhalo několik měsíců dopředu. Organizaci na místě potom zajišťovalo celkem 21 osob. Akce měla ve společnosti veliký úspěch. Navštívilo ji více zaměstnanců, než byl původní odhad. Zadání „aby si každý zaměstnance našel to své a chtěl se akce zúčastnit“ jsme tedy splnili na výbornou.

KOUKNĚTE SE NA SESTŘIH Z CELÉ AKCE

Reklamka.cz

PROHLÉDNĚTE SI CELOU AKCI

Chcete s námi realizovat podobný Family Day?

Kontaktujte našeho obchodního ředitele

Pavel Formánek

obchodní ředitel

Pavel Formánek