Komorní filharmonie Pardubice je orchestrem mozartovského typu, který se zaměřuje především na interpretaci děl klasicismu, raného romantismu a komorně-orchestrálních skladeb 20. století. V repertoáru však posluchači a milovníci hudby naleznou také soudobé kompozice a nejrůznější multižánrové projekty.
V prvopočátku jsme měli od Komorní filharmonie Pardubice možnost zúčastnit se výběrového řízení na tvorbu jejich nového loga. S tím se naši grafici popasovali na výbornou, nicméně v tomto případě se klient nakonec rozhodl pro jiné návrhy. Ano, i takové jsou začátky některých dlouhodobých vztahů.
Nicméně tato skutečnost nám nezabránila v pozdějším navázání spolupráce a v postupné realizaci jiných unikátních projektů.
Ve světe venkovních médií patří reklama na vozidlech MHD mezi nejvyhledávanější, a to vzhledem k její velikosti, investici a dosahu. Tato „reklama v pohybu na čtyřech kolech“ je nepřehlédnutelnou a dokáže oslovit široké spektrum lidí.
V rámci spolupráce jsme realizovali polep autobusu, kdy nám hotovou grafiku dodala samotná filharmonie. I když u nás v BARTH Reklamce umíme zařídit polep od A do Z, tedy včetně grafického návrhu, můžete se na nás obrátit i v případě, kdy máte zpracovanou vlastní grafiku. Pokud s námi chcete svoje stávající projekty rozvíjet či posouvat dál, polep autobusu je skvělou příležitostí!
Vzhledem k tomu, že jsme si vytyčili za cíl podpořit brand značky a aktivity filharmonie jako takové, zvolili jsme celopolep. V tomto konkrétním případě jsme si to mohli dovolit s naprostou lehkostí.
Autobus laděný do černobílé variace tak může brázdit pardubické ulice nejen v roce 2023.
Stejně jako při polepu MHD, tak i v tomto případě nám Komorní filharmonie Pardubice dodala vlastní podklady. Grafika tedy byla jasná od samého počátku a my jsme se mohli vrhnout na realizaci billboardů i CLV.
Nejprve jsme klientovi navrhli celoroční kampaň a posléze vytipovali vhodné plochy tak, aby korespondovaly s jeho programem plánovaných akcí, které si pro návštěvníky připravil do nového kalendářního roku.
Billboardy s pozvánkou na „Pardubické hudební jaro“ jsme umístili na strategická místa podél silnic a u citylight vitrín jsme volili místa pro pěší. Stejně tak jsme zprostředkovali i další grafická zpracování upozorňující veřejnost na nadcházející akce klienta na poli umělecké scény.
Pokud chcete zaujmout na těch správných místech, využití billboardů i CLV je jedinečnou cestou jak upozornit na každou budoucí událost.
Ať už opravdu velký formát v podobě billboardu nebo světelná reklama v podobě CLV, vaše projekty se s námi neztratí!
Adam Burkoň
člen představenstva