Některé údaje shromažďované tímto poskytovatelem slouží pro účely personalizace a měření efektivity reklamy.
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Nepoužíváme cookies tohoto typu
Velké výročí si vyžaduje velkou oslavu a my byli u toho od samého začátku. Přípravy nebyly jednoduché, ale o to byl event
firmy C. Bechstein lepší.
Spolupráce s Vaši firmou BARTH prokázala Vaší vysokou profesionalitu. Vše bylo do detailu skvěle provedeno a naše akce byla kladně hodnocena zaměstnanci, vedením společnosti i celou veřejností. Budeme se těšit na další spolupráci.
David Kopecký, C. Bechstein
I velká a zavedená společnost jako je C. Bechstein raději nechá organizaci takto významného dne na profesionály. Zadání bylo celkem jednoduché – oslava 170 let od založení firmy, takže se celkem logicky nabízelo ukázat výrobu pian a pianin široké veřejnosti.
Tento jedinečný zážitek doplnit lahodným cateringem a decentní zábavou pro všechny věkové kategorie, které tuto jedinečnou akci navštívily. Nakonec si tento jedinečný den společně se zaměstnanci a partnery firmy vychutnalo přes 500 dalších návštěvníků a určitě nikdo nelitoval.
Akce určená pro širokou veřejnost nese jistá specifika. Program musí být originální a pobavit jak malé, tak starší publikum. Na tento aspekt jsme při plánování samozřejmě mysleli a do programu zařadili aktivity jako malování na obličej, kouzelné vystoupení mikromága a po celý den se návštěvníci mohli nechat zvěčnit zručným karikaturistou.
Pohodovou atmosféru navozoval zkušený moderátor Pája Cejnar a zlatým hřebem celého dne byla fantastická ANNA K, která jedinečně podtrhla celý den.
Pro nás je to již taková rutina. Sestavit harmonogram akce, vytipovat účinkující, zajistit pódium a ozvučení, připravit catering a celý prostor náležitě vyzdobit. Rutina nebo zkušenost, každý tomu říká jinak. Pro naše klienty oba tyto pojmy zaručují, že celá akce proběhne hladce a zážitek bude maximální.
Veřejnost se o této oslavě a dnu otevřených dveří mohla dozvědět z promoakce, která probíhala o víkend dřív v nákupním centru Futurum nebo v reklamním spotu v rádiu, také z naší dílny.
Do každé akce dáváme kousek našich srdcí a pokaždé se snažíme vymyslet něco originálního. Zde si každá žena odnesla jako originální dárek růži v barvách C. Bechsteinu, děti krásného obrandovaného plyšového medvídka a muži luxusní sadu pera a tužky.
Adam Burkoň
reklamní poradce